Řekni roll-up a já Ti řeknu, co to je.

Žijeme v moderní době. Takže když něco nevím, jdu googlovat. Třeba o roll-upu se toho dozvíte hodně. Hlavně ceny a rozměry a slevy a množstevní slevy a rychlost. A taky outdoor, indoor a banner. Pokud se neorientujete v reklamních pojmech, pak jste právě vstoupili do světa, kde je čeština až druhým dorozumívacím jazykem. Reklamě totiž vládne angličtina.

Řekni roll-up a já Ti řeknu, co to je.

Roll-up se hóódně špatně překládá. Nejsme jazykovědci a ve stopách Jungmanna a Dobrovského a jejich „čistonosoplenů“ a „klapkobřinkostrojů“ fakt nechceme jít. A proto zvolíme opisné formy, které máme tak rádi.

Roll-up připomíná klobouk kouzelníka Pokustona. Jenomže z pouzdra nevytahujete dva králíky, ale kompletní reklamní plochu včetně stojanu. Možná si říkáte, k čemu je to dobré. Že je možná lepší plachta nebo jiné řešení. Co když ale nemáte možnost umístit svou reklamu na zeď? Nebo ji potřebujete často přenášet? Potom je to jasné. Prostě ROLL – UP.

(Jen tak mimochodem. Tenhle balíček by uneslo i dítě. A nejenom to. Je tak jednoduché ho složit, že to samé dítě ho zvládne poskládat do minuty. No dobře. Tak teda do minuty a deseti vteřin).

No vidíte, už to máme za sebou. A teď ještě k použitelnosti vevnitř nebo vně (indoor a outdoor). Nejde jenom o působení větru, slunce a deště, ale taky stabilitu stojanu, tedy konstrukce, na které je fólie uchycena. 

Blockout fólie

Má nesporné přednosti. Kromě naší ceny je to i dobrá odolnost proti působení větru, deště, sluníčka. Barvy jen tak nevyblednou. Prostě ani mráz, ani déšť, ani stín, ani prach na ni neplatí. Její největší předností však je, že blokuje světlo, je na dotek hladká, pevnější. Časté rozbalování jí neubližuje. Tisk je vždy ostřejší, než u běžně používaných PVC fólií. Důsledkem těchto vlastností, a to příjemným důsledkem, je luxusní vzhled.

Konstrukce? Hliníková.

Hliník má tu úžasnou vlastnost, že nepodléhá korozi. A to nejenom v Humpolci, ale všude. Stabilitu konstrukce definuje hlavně šířka základny.

TIP: nemusíte vždycky kupovat celý roll-up. Pokud máte volný funkční stojan, nechte si vytisknout pouze fólii.

Roll – up PREMIUM

  • Reklamu tiskneme na Blockout folii, která nepropouští běžné světlo. Takže je vlastně úplně jedno, kam ji postavíte a jak na ni bude světlo dopadat. Je sice trochu dražší, ale ruku na srdce. Jste si jistí, že světelné podmínky neovlivní viditelnost obsahu, pokud zvažuje tisk na levnější variantu?
  • Stojan má pevnou hliníkovou konstrukci ve stříbrné barvě. Vyniká vysokou stabilitou díky široké základně.
  • Upnutí fólie můžete řešit dvěma způsoby:
    - nalepením na plastový profil, který se zasune do válce ve stojanu
    - uchycením fólie do zaklapávajícího skřipce
  • Roll – up můžete postavit kamkoliv. Ven nebo dovnitř. Tak, jak právě potřebujete.
  • A to všechno v přenosném pouzdře.
  • Dodáváme tak rychle, jak to jen jde. Nejpozději do týdne od potvrzení objednávky.
  • Při objednávce více kusů poskytujeme množstevní slevy. Co říkáte na cenu od 880 Kč za kus?

ROLL – UP ECONOMY

  • Reklamu tiskneme taky na Blockout fólii. Už víte proč. 
  • Stojan má hliníkovou konstrukci ve stříbrné barvě s plastovými lemy.
  • Pro lepší napnutí fólie dodáváme s konstantní podpěrnou tyčí o délce 200 cm.
  • A to všechno v nylonové, lehce přenosné tašce.
  • Expedujeme do 24 hodin.
  • Při objednávce více kusů poskytujeme množstevní slevy. Co říkáte na cenu od 480 Kč za kus?

O grafických podkladech, tiskových datech a jiné zvířeně

Tak jsme se dostali až na místa, kde se nevyhneme přesnému popisu. Uděláme si test. Pokud rozumíte termínům jako DPI, CMYK a obrázky ve křivkách, pak se pusťte dál. Pokud ne, nevadí. Podklady podle vaší představy zpracuje Tomáš, náš grafický mág a optimista v jedné osobě.  

Grafická specifikace

  • Rozlišení minimálně 300 DPI při velikosti 1:1
  • Specifikaci dodávejte v barevném modelu CMYK
  • Texty a loga dodávejte ve křivkách

Akceptovaný formát:

  • PDF

A to je konec. Popisu. Ale třeba začátek naší spolupráce? Jdeme na to?

Zpět na články